Dicor Fest, evenimentul Dicor Land dedicat tuturor pasionaților de agricultură

7

Pe 28 și 29 iulie, Dicor Land a organizat evenimentul Dicor Fest, care reunește fermieri din România, furnizori diverși din domeniul agricol și specialiști gata să răspundă la orice întrebare legată de utilajele agricole expuse.

Cea de-a treia ediție a Dicor Fest a avut loc la Braniștea, lângă Galați, în incinta sediului central Dicor Land, ocazie cu prilejul căreia compania a sărbătorit și 12 ani de activitate.

Evenimentul a reunit nu doar reprezentanți ai producătorilor de utilaje, piese de schimb și sisteme de irigații, ci și colaboratori ai Dicor Land din mediul universitar, bancar și mass media, alături de mulți alți invitați speciali.

”Avem două motive principale de aniversare. Cei 12 ani de activitate ai companiei, împlinim 12 ani anul acesta, dar aniversăm și cea de-a treia ediție a Dicor Fest, care de la an la an crește, se dezvoltă, și suntem absolut convinși că va deveni un eveniment de referință pentru regiunea de sud-est a țării în cel mai scurt timp. În fiecare an avem mai muți parteneri alături de noi, mai mulți expozanți, mai mulți fermieri, mai multe surprize și premii. Bineînțeles, în fiecare an avem la dispoziție un stoc impresionant de produse pregătite pentru a fi adresate fermierilor noștri”, a declarat pentru AGRO TV Silviu Pricop, director comercial Dicor Land Dicor Agro.

Cei care au participat la Dicor Fest, ediția a treia, s-au putut bucura de un program de socializare și vizualizare a produselor expuse, muzică, mâncare bună, dar și peste 2000 de cadouri pe care compania le-a pregătit special pentru acest eveniment.

Dicor Land este unul dintre furnizorii de top în ceea ce privește utilajele agricole, piesele, soluțiile tehnice, dar și service și servicii de finanțare necesare realizării performanței în agricultură.

De 12 ani, compania se remarcă prin deosebita seriozitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă fenomenul agricol, dezvoltând în această perioadă un model de afacere pornind de la cerințele și exigențele clienților săi.