FC Basel – FCSB și Rapid Viena – Universitatea Craiova plasează Prima Sport 1 în topul audiențelor serii

Prima Sport 1 a înregistrat performanțe remarcabile de audiență în seara difuzării meciurilor FC Basel – FCSB și Rapid Viena – Universitatea Craiova, poziționându-se în top 5 televiziuni la nivel național, în intervalul prime time, pe segmentul de public 21–59 de ani.

Potrivit datelor de audiență Kantar Media, Prima Sport 1 a obținut o medie de 1,02 puncte de rating și o cotă de piață de 3,1% în targetul 21–59, la nivel național. Performanțele au fost susținute de interesul crescut pentru meciurile echipelor românești implicate în competițiile europene, care au captat atenția publicului pe tot parcursul serii.

În prime time, canalul din portofoliul Clever Group a atins următoarele valori:

  • Target bărbați, 18–59, mediu urban: 0,25 puncte de rating / 0,99% cotă de piață
  • All urban: 0,26 / 1,05 cota de piata
  • Național: 0,26 / 1,05 cota de piata

Performanța de vârf a fost înregistrată în intervalul 21:00 – 22:00, când audiența a urcat la 2,10 puncte de rating, după un segment de 1,78, fiind urmată de valori consistente de 1,42 și 1,39 în orele următoare. Interesul publicului masculin a fost deosebit de ridicat, cu un vârf de audiență de 2,12% rating și o cotă de piață de 6,3%. În plus, durata medie a sesiunilor de vizionare a fost impresionantă, de 44 de minute în intervalul 23:00 – 24:00, semn al fidelității telespectatorilor pentru transmisiunile Prima Sport.

Audiențe bune a înregistrat si emisiunea Studio UEFA, în cadrul căreia au fost analize performanța si jocul echipelor românești calificate în Cupele europene.