Home exclusiv Ponderea produselor de franzelărie, în scădere

Ponderea produselor de franzelărie, în scădere

695 views

Ponderea produselor de franzelărie în totalul cheltuielilor cu alimente și băuturi alcoolice ale gospodăriilor a scăzut la 12,9% în 2015, se arată într-o publicație a Institutului Național de Statistică (INS).

‘În anul 2015, din totalul cheltuielilor bănești pentru cumpărarea de alimente și băuturi alcoolice, cele destinate cumpărării de pâine și produse de franzelărie au scăzut față de anul precedent (de la 13,5% în 2014 la 12,9% în 2015). Această pondere se ridică la 18,9% (19,4% în anul 2014) în cazul gospodăriilor de agricultori și la 16,7% (18,2% în 2014) în cazul gospodăriilor din mediul rural. O pondere importantă dețin și cheltuielile pentru cumpărarea de carne și preparate din carne, care împreună absorb, pe ansamblul gospodăriilor, în medie, 24,0% din cheltuielile pentru cumpărarea de produse alimentare și băuturi alcoolice, în ușoară scădere față de anul anterior (24,3% în anul 2014)’, informează INS. (Sursa: AGERPRES)