De la 1 mai, Agrii România s-a unit într-o singură echipă!

6
De la 1 mai, Agrii România s-a unit într-o singură echipă!

Agrii România a anunțat că începând cu 1 mai 2021 s-a unit într-o singură mare echipă, și din punct de vedere legal, ca urmare a finalizării fuziunii dintre companiile Comfert, Redoxim și Agricultura Plus. Practic, Agrii România marchează finalul unei provocări lansate în 2015 de către Origin Enterprises PLC, la achiziția companiilor Comfert, Redoxim și Agricultura Plus. Această provocare a presupus un proces de administrare în aceeași piață pentru trei entități juridice, de-a lungul unei perioade de 5 ani, ceea ce presupune de acum o simplificare din punct de vedere administrativ. 

Prin această fuziune, Agrii România marchează consolidarea promisiunii făcute către piață, privind împărtășirea valorilor care reprezintă brandul Agrii: OAMENI, INTEGRITATE, PARTENERIAT, COMUNITATE, INOVAȚIE. 

Compania va rămâne aliniată valorilor sale, respectând, totodată, misiunea Agrii, și anume aceea de a înțelege nevoile fermierilor, sprijinindu-i în atingerea potențialului maxim, oferindu-le soluții unice, personalizate pentru o producție sustenabilă. 

Acest proces de fuziune între Redoxim și Comfert este un proces firesc. Ambele companii au avut o bază de clienți, infrastructură stabilă, oameni valoroși. Am păstrat această moștenire și am adus elemente de schimbare culturală și aliniere strategică care să ajute procesul de integrare. Pentru noi a fost ușor pentru că am notat și intenția clară a OAMENILOR din echipa Agrii, de a deveni o singură entitate – intenție născută mai ales din interacțiunea cu piața. Este evident că este mai bine să activăm ÎMPREUNĂ decât separat, iar încă de acum doi ani, am început și procesul de aliniere comercială și culturală în vederea fuziunii”, a declarat CEO Agrii România, Monalisa Ungureanu. 

Referitor la viitorul Agrii, acesta înseamnă creștere sustenabilă, bazată pe o singură echipă, o singură STRATEGIE clară, bazată pe inteligență și inovație, și evident un portofoliu variat de produse și servicii, care au ca scop final creșterea valorii adăugate la nivel de fermă. ”Vom continua să investim în echipa Agrii România, dar și pe zona de portofoliu de semințe, produse de protecția plantelor, îngrășăminte, zona de servicii- colectare cereale, precum și zona de digital, pentru a ajuta fermierii să crească sustenabil, rămânând partenerul lor de încredere”, susține Monalisa Ungureanu.

Agrii are cea mai puternică forță de vânzări